تعمیرگاه ستفیکس
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی:

كارخانجات تعطیل برازنده كشور نیست

كارخانجات تعطیل برازنده كشور نیست

تعمیركار: تبریز- نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تعطیل شدن كارخانجات و بیكار شدن جوانان برازنده كشور نیست.



به گزارش تعمیركار به نقل از مهر، مسعود پزشكیان عصر امروز در آیین افتتاح ششمین نمایشگاه نواوری و فناوری ربع رشیدی با بیان این مطلب اظهار داشت: هم اكنون دانشگاه ها باید بر مبنای نیاز جامعه آموزش دهند و دانشجو باید در عمل یاد بگیرد نه با چند صفحه نظریه خواندن و پای تخته سیاه رفتن چون كه در میدان عمل می توان كار كرد و به جوانان اعتماد كرد.
وی افزود: من به جوانان افتخار می كنم، جوانانی كه صاحب فكر، خلاقیت و ایده های جدید هستند. جوانانی كه طرح های خلاقانه خویش را بر مبنای نیاز كشور قرار می دهند.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشینه تاریخی تبریز اظهارداشت: ربع رشیدی یاداور شهر دانشگاهی است و برگزاری این مراسم نگاه ویژه به افرادی دارد كه این خلاقیت ها و پیشینه غنی تبریز را می بینند، می فهمند و منتقل می كنند. چون كه ۷۵۰ سال پیش در اینجا شهر دانشگاهی وجود داشت كه علم و دانایی و هنر و خلاقیت را به ۷زبان زنده دنیا آموزش می دادند.
پزشكیان تصریح كرد: فرهنگ و گذشته ما مملو از توانمندی است و ما برترین ها و بهترین ها را داشتیم و اگر ما دغدغه این را داشته باشیم كه باز هم خودمان را به آن جایگاه برسانیم موفق می شویم.

1397/08/10
01:01:47
5.0 / 5
4676
تگهای خبر: فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
لینک دوستان تعمیركار
SetFix تعمیرکار