تعمیرگاه ستفیکس

ایسر لپ تاپ های ارزان عرضه نمود

ایسر لپ تاپ های ارزان عرضه نمود

به گزارش تعمیركار شركت ایسر از عرضه دو نوع لپ تاپ از نوع كروم بوك اطلاع داد كه هر دو دارای نمایشگرهای ۱۲ اینچی بوده و مجهز به سیستم عامل تحت وب كروم گوگل هستند.



به گزارش تعمیركار به نقل از ورج، این دو لپ تاپ به ترتیب Chromebook ۵۱۲ و Chromebook Spin ۵۱۲ نام دارند و دقت نمایشگر آنها ۱۳۶۶ در ۹۱۲ پیكسل و نسبت بصری آنها ۳ به ۲ است.
Chromebook ۵۱۲ تنها ۳۳۰ دلار قیمت دارد و دارای تراشه دوهسته ای Celeron N۴۰۰۰ است. Chromebook Spin ۵۱۲ هم ۴۵۰ دلار قیمت گذاری شده و دارای پردازنده چهارهسته ای Pentium Silver N۵۰۰۰ اینتل یا Celeron N۴۱۰۰ به انتخاب مشتری است.
Spin ۵۱۲ از قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه نمایشگر هم برخوردار بوده و دارای دوربین وبكم ۸ مگاپیكسلی است. اما مدل دیگر تنها دارای یك دوربین وبكم ۵ مگاپیكسلی است.

هر دوی این لپ تاپ ها در صورت سقوط از ارتفاع ۱.۲ متری صدمه نمی بینند و Spin ۵۱۲ از نمایشگر نشكن ضدمیكروبی هم برخوردار می باشد. این دو لپ تاپ پس از هر بار شارژ به مدت ۱۲ ساعت قابل استفاده هستند و در ابتدای بهار روانه بازار می شوند. لپ تاپ های مذكور در اصل كاركرد آموزشی دارند و جهت استفاده دانش آموزان و دانشجویان تولید شده اند.

1397/11/03
13:58:31
5.0 / 5
4837
تگهای خبر: شارژ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
لینک دوستان تعمیركار
SetFix تعمیرکار