تعمیرگاه ستفیکس

تحویل دارو به بازنشستگان با پهپاد

تحویل دارو به بازنشستگان با پهپاد

به گزارش تعمیركار شركت پست آمریكایی ˮ یونایتد پارسل سرویسˮ( UPS) و شركت داروسازی ˮ CVSˮ با همكاری یكدیگر قصد دارند با استفاده از پهپاد، به جامعه بازنشستگان فلوریدا كه به علت كروناویروس در خانه های خود مانده اند، خدمات رسانی كنند.


به گزارش تعمیرکار به نقل از ایسنا و به نقل از دیلی میل، از زمان شیوع "کروناویروس " در آمریکا، شرکت های پهپادسازی به دنبال راه هایی برای کمک به پیشگیری از شیوع این ویروس بوده اند.
از آن زمان تابحال خیلی از پهپادها به خانه های مردم بسته تحویل می دهند تا مردم در دوران شیوع کروناویروس در خانه های خود بمانند.
در این راستا، شرکت پست آمریکایی " یونایتد پارسل سرویس" با همکاری شرکت داروسازی " CVS" قصد دارند داروهای تجویز شده را با استفاده از پهپادها به دست ۱۳۵ هزار نفر از مردم بخشی از فلوریدا که الان در خانه های خود مانده اند، برساند. تابحال ۱۷۱ تن از این روستا که یک جامعه بازنشستگی است، مبتلا به کروناویروس شده و ۱۲ نفر جان خویش را به علت مبتلا شدن به "کووید-۱۹" از دست داده اند.
این برنامه از تاریخ ۴ ماه مه آغاز خواهد شد و مردم دهکده ای در فلوریدا نسخه های خویش را از پهپاد "M۲" شرکت " Matternet" دریافت خواهند کرد.
این پهپادها قادر به حمل ۲.۲ کیلوگرم بار تا فاصله ۲۰ کیلومتر هستند.
سفارشات مردم در یک منطقه مشخص فرود خواهد آمد. بعد از فرود داروها یک کارگر داروها را به دست افراد خواهد رساند.
"اسکات پرایس"( Scott Price) مدیر ارشد استراتژی شرکت " یونایتد پارسل سرویس" اظهار داشت: سرویس جدید تحویل بسته ما به شرکت داروسازی " CVS" کمک خواهد نمود که کار تحویل دارو به جامعه بازنشستگان را با روشی ایمن تر و کارآمدتر انجام دهند.
وی ادامه داد: شرکت ما متعهد است که نقش خود در مبارزه با عدم گسترش کروناویروس را به روشی مطلوب انجام دهد.



1399/02/09
23:38:59
5.0 / 5
3190
تگهای خبر: خدمات , سرویس , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
لینک دوستان تعمیركار
SetFix تعمیرکار