بارگذاری سامانه هوشمند ایرانی در ادارات دولتی ۴ کشور
به گزارش تعمیرکار، یکی از شرکتهای دانش بنیان نسبت به توسعه سامانه اداری مبتنی بر هوش مصنوعی اقدام نموده و الان این سامانه در ادارات ۴ کشور بارگذاری شده است.
به گزارش تعمیرکار به نقل از ایسنا، سامانه اداری تولیدشده در یکی از شرکتهای دانش بنیان یک نرم افزار جامع تحت وب و بعنوان هسته اصلی سیستم های حوزه اداری است که با ظاهر کاربری بسیار ساده و حرفه ای طراحی شده و برای سازمان ها و زیر مجموعه های آنهان امکان ثبت گردش بایگانی و مدیریت انواع مکاتبات درون سازمانی و برون سازمانی مستندات و فرم های سازمانی را بدون محدودیت زمانی و مکانی و با سرعت بالا در محیطی امن فراهم می آورد.
امکان ربات تصویرساز هوشمند، گفتگوی آنلاین با کاربران در نرم افزار با قابلیت تماس صوتی و تصویری، امکان ایجاد جلسات آنلاین مدیریتی با قابلیت اطلاع رسانی زمان جلسه از راه پیامک و ضبط و ثبت آن به شکل صورت جلسه و بایگانی جلسه، امکان ایجاد وظایف و ارسال آن از سوی مدیریت به کارمندان، امکان ویرایشگری تصویر، پیگیری نامه های ارسالی به شعب و امکان مکالمه صوتی و تصویری با کاربران از قابلیت های این سامانه به حساب می آید.
این سامانه الان در قسمت های ادارات دولتی کشورهای ازبکستان، ترکیه، عراق و سریلانکا مورد بهره برداری قرار گرفته است.
محمد تیموری، مدیر اجرایی این شرکت دانش بنیان فعال در حوزه نرم افزار در گفتگو با ایسنا، اظهار داشت: ما دو سامانه اداری مایسا مبتنی بر هوش مصنوعی و ویدئو کنفرانس بومی را عرضه کردیم. این ویدئو کنفرانس با قابلیت OCR کاملا فارسی طراحی شده است. فناوری OCR یا نویسه خوان نوری به شما کمک می نماید تا تصاویر خویش را به متن تبدیل کنید.
وی سامانه دوم این شرکت را سامانه رستورانی دانست و اضافه کرد: این سامانه یکی از بزرگترین سامانه های رستورانی کشور به حساب می آید که یک خصوصیت باعث متمایز شدن این سامانه از سایر سامانه ها شده و این ویژگی، اینست که فوت کوردها با استفاده از این سامانه از سیستم های جزیره ای خارج شده و به شکل یکپارچه کار می کنند.
تیموری اضافه کرد: این سامانه رستورانی به این صورت پیاده سازی شده که مشتریان با ورود به فوت کوردها نیاز ندارند به لاین خاصی رجوع کنند، بلکه از راه منوی دیجیتال می توانند سفارش خویش را بارگذاری و صورت حساب خویش را به شکل آنلاین پرداخت کنند.
مدیر اجرایی این شرکت به جزئیات سامانه اداری مایسا پیاده سازی شده از جانب این شرکت اشاره نمود و خاطرنشان کرد: این سامانه، خدمات مکاتباتی یک سازمان را به شکل یکپارچه پوشش می دهد. این سامانه با استفاده از توانمندی های هوش مصنوعی می تواند به سؤالات مشتریان پاسخ دهد.
وی، کاهش زمان مکاتبات را از مزایای مهم این سامانه برشمرد و تصریح کرد: ویدئو کنفرانس این سامانه از دیگر قابلیت های آن است. بعضی از شرکت هایی که به شکل هایبرید فعال می باشند، این سامانه قادر به پوشش دادن بخش ویدئو کنفرانس این شرکت ها است، ضمن آن که این سامانه از فناوری OCR بهره مند است که این توانایی در دسترسی سازمان ها به اسناد، بسیار مؤثر است.
به قول این فناور، فناوری OCR به کاربران سازمان ها کمک می نماید تا در اسناد فرایند سرچ و جستجو را انجام دهد.
تیموری با اشاره به اینکه این شرکت موفق به صادرات سامانه اداری شده است، اظهار داشت: این شرکت نخستین و تنها شرکت صادرکننده نرم افزارهای اداری است و از نرم افزارهای سازمانی این شرکت در دانشگاه انرژی تاشکند و شرکت اویاک ترکیه بهره برداری شده است.
وی افزود: سریلانکا و عراق از دیگر بازارهای صادراتی این شرکت هستند، ضمن آن که مجوز ITC کشور ازبکستان را تا سال ۲۰۳۵ دریافت کردیم. بر طبق این مجوز، تا سال ۲۰۳۵ این محصول معاف از پرداخت مالیات در کشور ازبکستان است.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب