تعمیرگاه ستفیکس

احتمال عرضه دو ایرپاد جدید توسط اپل

احتمال عرضه دو ایرپاد جدید توسط اپل

به گزارش تعمیركار طراحی ایرپادهای شركت اپل چیزی بود كه می توان گفت دنیای هندزفری ها را متحول كرد. حالا هم این شركت می خواهد احتمالاً تا آخر سال جاری میلادی دو مدل جدید معرفی نماید كه گفته می شود یكی از آنها از طراحی كاملاً جدیدی برخوردار می باشد.


به گزارش تعمیركار به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، ایرپاد (AirPod) یا همان ایربادهای (AirBud) مخصوص شركت اپل هندزفری های واقعاً بی سیمی هستند كه آغاز یك موج جدید از مدلهای هندزفری بوده اند.
"مینگ-چی كو" یكی از تحلیلگران محصولات اپل ادعا كرده است كه اپل دو نسخه جدید از ایرپاد را بین سه ماه آخر سال ۲۰۱۹ و سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه خواهد نمود.
وی می گوید یكی از این دو مدل جدید دارای طراحی "كاملاً جدید" است كه حتما قیمت بالاتری خواهد داشت.
این تحلیلگر در مورد جزئیات این مدلهای جدید صحبتی نكرده است هر چند كه به نظر می آید هر دوی این مدلها از لحاظ ظاهری دارای طراحی "سیستم در بسته"( system-in-package) خواهند بود كه باعث بهبود تولید و صرفه جویی در فضا شده و مهمتر از همه برای اپل هزینه های تولید را می كاهد.
"كو" گمانه زنی هایی در مورد خصوصیت های این دو مدل نظیر لغو نویز (جلوگیری از ورود صدای محیط به گوش كاربر)، دامنه اتصال طولانی تر و مقاومت در مقابل آب انجام داده است، اما معلوم نیست كه منبع سخنانش از كجاست.
نمی توان اظهار داشت كه حرف های "كو" صحت دارد یا نه، اما معمولاً پیش بینی های وی از ناكجاآباد سرچشمه نمی گیرد.
با عنایت به برآوردها، ایرپادهای اپل هم اكنون بیشترین فروش را بین هندزفری های واقعاً بی سیم در سطح جهان دارند و اپل بدون شك می خواهد این فروش را حفظ نموده و بالاتر ببرد.



1398/02/06
16:11:14
5.0 / 5
5309
تگهای خبر: شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
لینک دوستان تعمیركار
SetFix تعمیرکار