تعمیرگاه ستفیکس
گزارش تصویری تشریحی؛

محصولات جدید گوگل رونمایی گردید

محصولات جدید گوگل رونمایی گردید

تعمیركار: گوگل روز گذشته از دستگاه هایی رونمایی نمود كه همگی مجهز به هوش مصنوعی بودند. موبایل جدید این شركت می تواند به صورت خودكار تماس ورودی را پاسخ دهد یا تماس رباتیك را رد كند.



به گزارش تعمیركار به نقل از تلگراف، گوگل روز گذشته از موبایل پیكسل۳، تبلت Pixel Slate و یك بلندگوی هوشمند مجهز به نمایشگر به نم Home Hub رونمایی نمود.
این شركت هوش مصنوعی را در تمام محصولات خود بهره برده است. موبایل پیكسل ۳ مجهز به خصوصیت های هوش مصنوعی است كه با كمك آن موبایل می تواند خود به تماس ها پاسخ دهد، تماس های رباتیك را رد كند و حتی به جای كاربر پیامی بنویسد. در كنار این موارد در لنزهای superselfi این موبایل هم از هوش مصنوعی استفاده شده است.
موبایل پیكسل ۳ با قیمت ۷۹۹ دلار، تبلت Pixel Slate با قیمت ۵۹۹ دلار و بلندگوی هوشمند با قیمت ۱۴۹ دلار از روز گذشته قابل سفارش هستند.
موبایل جدید گوگل در دو نسخه با دونمایشگر در ابعاد۵.۵ اینچ(پیكسل ۳) و ۶.۳ اینچ(پیكسل ۳XL) عرضه می گردد كه هر دوی آنها بریدگی شبیه اپل دارند.
البته نمایشگر پیكسل۳ ایكس ال تمام صفحه است. دوربین های موبایل جدید گوگل قابلیت Super Res Zoom دارد. دستگاه كمك این قابلیت چند تصویر گرفته و آنها را بهم می چسباند تا در هنگامیكه دوربین زوم است، عكسی كاملا واضح ثبت كند.

یكی دیگر از خصوصیت این موبایل Top Shot نامیده می گردد كه پشت سرهم تعدادی عكس می گیرد. این قابلیت برای زمانی كارآمد است كه فردی در عكس چشم خویش را می بندد یا عطسه می كند. در مرحله پردازش عكس، بهترین گزینه را انتخاب می كند.
علاوه بر این موارد یك قابلیت جدید دیگر به نام Night Sight هم در دوربین موبایل وجود دارد كه تصاویر ثبت شده در نور كم را بهبود می دهد. تمام این قابلیت ها با كمك تراشه Visual Core و HDR Plus فعال می شوند.
همچنین به قول گوگل دوربین جلویی این دستگاه ها هم می تواند با یك لنز wide angle تصاویر «سوپرسلفی» ثبت كند. علاوه بر آن یك دوربین دیگر به نام Groupe Selfie Cam در جلوی دستگاه قرار دارد كه در مقایسه با آیفون ایكس اس ۱۸۴ درصد بیشتر از فضای كادر عكاسی را ثبت می كند.
كاربران می توانند با فشار یك دكمه بدون نیاز به دسته سلفی از تمام صحنه عكس سلفی بگیرند.
همچنین گوگل از بلندگوی هوشمند اسمارت هاب رونمایی نمود كه مجهز به یك نمایشگر ۷ اینچی است. البته این نمایشگر دوربین ندارد. این دستگاه با Google Photos و دستیار گوگل یكپارچه است بنابراین می توان از آن بعنوان یك قاب عكس دیجیتال هم استفاده نمود.

تبلت Pixel Slat بسیار نازك و سبك و مجهز به دستیار هوش مصنوعی است. كاربران می توانند ایمیل هایی برای تبلت دیكته كنند یا به آن دستورایی بدهند. دارای یك قاب مجهز به كیبورد و پد لمسی است كه آنرا به یك لپ تاپ تبدیل می كند. در قسمت جلو تبلت دو بلندگو و یك دوربین وجود دارد. این دستگاه ۱۶ گیگابایت RAM و پردازشگر Amber Lake است.


1397/07/18
12:33:47
0.0 / 5
4470
تگهای خبر: ربات , موبایل , هوش مصنوعی , هوشمند
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
لینک دوستان تعمیركار
SetFix تعمیرکار