تعمیرگاه ستفیکس

حمایت ایرانسل با ابر اپلیكیشن ایرانسل من از كسب وكارهای نوپا

حمایت ایرانسل با ابر اپلیكیشن ایرانسل من از كسب وكارهای نوپا

تعمیرکار: ایرانسل با هدف پشتیبانی از اشتغال زایی و رشد و توسعه‌ی کسب وکارهای دیجیتال، امکان معرفی و حضور این کسب وکارها را در اَبَر اپلیکیشن (super application) ایرانسل من فراهم نمود.



به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در امتداد رویکرد کلان خود برای ایجاد زیرساخت و بستر حمایتی در جهت توسعه‌ی کسب وکارهای دیجیتال، با ایجاد بخش «سرویس های ویژه» در اپلیکیشن ایرانسل من، امکان معرفی این کسب وکارها به جامعه‌ی کاربران میلیونی اپلیکیشن ایرانسل من را فراهم نموده است. کاربران اپلیکیشن ایرانسل من با مراجعه به بخش خدمات ویژه در این اپلیکیشن، می توانند علاوه بر خدمات پایه‌ی موجود، به خدمات متنوع دیگری همچون تاکسی آنلاین، سفارش غذا، سوپرمارکت آنلاین، خرید آنلاین بیمه، تلویزیون اینترنتی و… دسترسی داشته باشند. در بخش خدمات ویژه‌ی اپلیکیشن ایرانسل من، این امکان وجود دارد تا کاربران با هر خرید موفق در این خدمات، از ایرانسل هدیه ای مانند بسته‌ی اینترنت دریافت نمایند. هم اکنون این امکان برای دو خدمت سفارش غذا و سوپر مارکت فعال بوده و در خدمات دیگر نیز به سرعت در حال پیاده سازی است. کسب وکارهای دیجیتال که تمایل دارند با حضور در این بخش، خدمات خودرا در معرض دید مشترکان ایرانسل قرار دهند، می توانند درخواست خودرا بوسیله صفحه‌ی ارسال درخواست همکاری در وب سایت ایرانسل به آدرس irancell.ir/p/16263/p ثبت کنند. کسب وکارهای دیجیتال متقاضی، همچون کسب وکارهای ارائه دهنده‌ی خدمات و برنامه های کاربردی حوزه بازی و سرگرمی، موسیقی، پادکست و کتاب صوتی، آموزش، فروش آنلاین و… می توانند اطلاعات تماس و اطلاعات مربوط به خدمات/محصول دیجیتال خودرا وارد و درخواست خودرا ثبت کنند. کارشناسان ایرانسل، بوسیله ایمیل ثبت شده در پرتال، با نمایندگان کسب وکار متقاضی تماس می گیرند تا مراحل بعدی طی شده و برمبنای توافق میان ایرانسل و شرکت متقاضی، محصول یا خدمت این شرکت، در ایرانسل من معرفی شود. ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و اولین ارائه دهنده‌ی 5G در ایران، با طراحی و ارائه‌ی اپلیکیشن ایرانسل من، این امکان را در اختیار مشترکان خود قرار داده است تا نه فقط بصورت کاملاً شفاف، میزان مصرف حساب خودرا مشاهده و مدیریت کنند، بلکه به خیلی از امکانات دیگر نیز دسترسی داشته باشند. طبق گزارش فروشگاه اپلیکیشن های موبایلی «کافه بازار»، ایرانسل من با بیش از ۱۲ میلیون نصب، در رتبه‌ی دومین اپلیکیشن محبوب ایرانیها قرار گرفته است. این اپلیکیشن، به ‎عنوان اولین اپلیکیشن مدیریت حساب مشترکان یک اپراتور تلفن همراه در ایران، دارای امکانات مختلفی است که باعث شده این اپلیکیشن در جایگاه فوق قرار گیرد. حالا نیز ایرانسل برای نخستین بار در ایران، با ارائه‌ی امکان حضور و معرفی کسب وکارهای ایرانی در این اپلیکیشن محبوب، از رشد و توسعه‌ی اقتصاد دیجیتال حمایت می کند.


منبع:

1400/02/06
22:19:29
5.0 / 5
1460
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
لینک دوستان تعمیركار
SetFix تعمیرکار