تعمیرگاه ستفیکس

حالت جدید عكاسی شب درخشان برای عكاسی در نور كم

حالت جدید عكاسی شب درخشان برای عكاسی در نور كم

به گزارش تعمیركار غول فناوری كره ای در حال كار بر روی یك خصوصیت جدید موسوم به ˮشب درخشانˮ برای عكاسی در نور كم است كه احیانا با گلكسی S۱۰ به بازار خواهد آمد.



به گزارش تعمیركار به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، شركت سامسونگ احیانا در حال كار بر روی یك حالت عكاسی شبانه جدید است تا بر خصوصیت های مشابه در گوشیهای رقبا غلبه كند.

براساس گزارش ها، كدی كه در جدیدترین نسخه اندروی "پای"(pie) برای سامسونگ گلكسی نوت ۹ نوشته شده نشان داده است سامسونگ در حال كار بر روی یك خصوصیت به نام "شب درخشان"(Bright Night) است.

با توجه به این موضوع، این حالت به كاربران اجازه می دهد تا حتی در محیط های بسیار تاریك هم تصاویر واضح و روشنی بگیرند.

به سختی می توان اظهار داشت كه "شب درخشان" دقیقا چه شكلی خواهد داشت، اما از اطلاعات موجود در مورد آن به نظر می آید این خصوصیت پاسخ سامسونگ به خصوصیت "دید در شب"(Night Sight) گوگل و "حالت شب"(Night Mode) هوآوی است.

همه این حالت های عكاسی به صورت قابل توجهی نتایج بهتری در شرایط كم نور عرضه می كنند.

"دید در شب" كه در گوشی پیكسل ۳ گوگل در دسترس می باشد، چندین عكس همزمان می گیرد و آنها را با هم تركیب می كند تا یك تصویر بهتر تولید كند. كدهای مذكور نشان از آن دارد كه حالت جدید سامسونگ هم از روشی مشابه با گوگل استفاده خواهد نمود.

سامسونگ هیچ توضیحی در مورد "شب درخشان" عرضه نكرده است، اما این خصوصیت امكان دارد در پرچم دار بعدی سامسونگ یعنی گلكسی S۱۰ ظاهر شود كه انتظار می رود این گوشی در انتها فوریه ۲۰۱۹ معرفی شود.

شایعات در مورد گلكسی S۱۰ نشان داده است سامسونگ به شدت بر ساخت یك دستگاه مناسب برای دوستداران عكاسی تمركز دارد. چنان كه یك گزارش در اوایل امسال نشان داد كه این گوشی امكان دارد دارای شش لنز باشد و از آنجایی كه سامسونگ به تازگی گلكسی A۹ را با چهار دوربین به بازار معرفی نمود، بعید به نظر نمی رسد.




1397/10/01
15:33:45
5.0 / 5
4729
تگهای خبر: فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
لینک دوستان تعمیركار
SetFix تعمیرکار