تعمیرگاه ستفیکس

دوش حمامی كه مصرف آب را تا 75 درصد می كاهد

دوش حمامی كه مصرف آب را تا 75 درصد می كاهد

به گزارش تعمیركار یك شركت سوئدی دوش آب جدیدی را تولید كرده كه مصرف آب در زمان استحمام را تا ۷۵ درصد كاهش داده و در عین حال باعث كاهش كیفیت نظافت هم نمی گردد.



به گزارش تعمیركار به نقل از نیواطلس، دوش آب مذكور كه توسط شركت آلترد تولید شده دارای ابزار و امكاناتی برای كنترل شعاع ریزش آب، كنترل دقیق گرمای آب و هم فشار آن است و فرد در حین استحمام با كنترل سه عامل مذكور می تواند مصرف آب را به شدت كم كند.
در این دوش برای كاهش مصرف آب و صرفه جویی از قطر حفره های خروج آب كاسته نشده است. چونكه این كار سبب می شود آب با فشار زیاد به بدن برخورد كند و فرد را آزار دهد. در عوض خروج آب از نازل به شكل گنبدی در حال چرخش و دایره وار رخ می دهد و این خروج چرخشی آب سبب تبدیل آن به دانه هایی درشت می شود كه به صورت تصادفی بر روی نقاط مختلف بدن فرود آمده و پاكسازی كامل آنرا تضمین می كنند.

همچنین در این دوش از كاهش سرعت و كم كردن فشار آب خودداری شده و روش پرتاب گنبدی شكل آب در عمل سبب افزایش سرعت آب شده است. اگر فرد احساس آلودگی بیش از اندازه داشته باشد، می تواند حالتی به نام موسمی را فعال كند كه سبب افزایش حجم آب خروجی می شود و با این كار میزان آب در حال خروج به شكل گنبدی شكل افزایش می یابد. اما در این حالت هم میزان مصرف آب ۵۰ درصد كمتر از دوش های عادی است.
نصب این دوش هم بسیار ساده است و برای حفظ زیبایی از یك پوسته آلومینیومی و فلزی در آن استفاده شده است. قیمت و زمان ارائه این دوش هنوز اعلام نشده است.

1398/10/09
13:31:39
5.0 / 5
4519
تگهای خبر: شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱
لینک دوستان تعمیركار
SetFix تعمیرکار